U četvrtak, 30. studenog učenici Gimnazije Daruvar sudjelovali su na međunarodnom online natjecanju Best in English u organizaciji Chech-us agencije pod pokroviteljstvom Ministarstva obrazovanja Češke Republike. Prošle su godine na natjecanju sudjelovale 32 zemlje s preko 17000 srednjoškolaca među kojima su naši učenici imali zapažene rezultate. Ove godine sudjelovalo je čak 29 učenika Gimnazije Daruvar i to u dva vala, kako bi svi učenici koji su izrazili interes imali priliku iskušati svoja znanja i vještine s preko 22800 vršnjaka iz 709 škola. Test traje 60 minuta i provjerava znanje gramatike, te vještine čitanja i slušanja s razumijevanjem na razini B2 do C1, a ove godine ukupan broj bodova bio je 118. Na konačni poredak utječe rezultat, ali i vrijeme predaje testa. Ove godine na natjecanju je sudjelovalo 7 maturanata, 11 učenika trećih razreda, 9 drugih i 2 učenika prvih razreda. Od 8 najboljih rezultata učenika, prema kojima se rangira uspjeh škole u odnosu na sve sudionike, gotovo svi imaju riješenost preko 80%. Službene rezultate kojima će se odrediti pojedinačni uspjesi učenika, ali i plasman škole, očekujemo u naredna dva tjedna. Natjecanje se u Gimnaziji Daruvar provodi već nekoliko godina, a učenici sve više pokazuju interes za ovim tipom natjecanja koje kombinira audio i video materijale te većini omiljenu tehnologiju. Natjecanje su organizirale i provele nastavnice engleskog jezika Nina Tuček i Antonia Varat uz tehničku podršku prof. Ivane Milašin.
Ponosni smo na znanje i entuzijazam naših učenika, stoga im svima čestitamo na uspješnom sudjelovanju i postignutim rezultatima!
Related Post
Upisi – jesenski rok 2025./26.
Dragi učenici, poštovani roditelji,ovdje donosimo sve informacije o upisima učenika u 1. razred naše škole.Za…
Misli na sebe – Mjesec hrvatske knjige 2022.
Povodom Mjeseca hrvatske knjige 2022. učenici 2.A naše škole održali su radionicu na temu "Misli…
Obavijest za prvi nastavni dan, 9. rujna 2024.
Dragi učenici,bliži se ponedjeljak, 9. rujna, naš i vaš prvi nastavni dan u ovoj školskoj…

